QDP może za dodatkową opłatą świadczyć Pierwszą Linię Wsparcia oraz usługi związane z pracami Rozwojowymi i Serwisowymi.
Zakres usług pierwszej linii wsparcia:
- Przyjmowanie zgłoszeń związanych z nieprawidłowym funkcjonowaniem Systemu, zarówno w zakresie oprogramowania standardowego.
- Rejestrowanie na stronie pomocy technicznej producenta zgłoszeń związanych z nieprawidłowym działaniem oprogramowania standardowego.
- W przypadku usterek związanych z działaniem oprogramowania standardowego przekazanie zaleceń producenta odnośnie zapewnienia obejścia lub usunięcia usterki.
- Prowadzenie konsultacji telefonicznych, w zakresie wdrożonych funkcjonalności systemu oraz ogólnych zasad działania systemu.
W przypadku zgłaszania błędów i usterek prosimy o kontakt na adres support@qdp.com.pl. W zgłoszeniu należy podać jak najdokładniejszy opis zaistniałego błędu lub usterki.
Zakres Usług Rozwojowych i Serwisowych:
- Przegląd i analiza bieżącego działania Systemu
- Usuwanie skutków ingerowania we wdrożoną konfigurację osób trzecich, w tym pracowników Zamawiającego.
- Autoryzacją zmian w oprogramowaniu wykonanych przez Zamawiającego lub osoby trzecie.
- Implementacją nowych procesów.
- Implementacją nietypowych raportów.
- Modyfikacje konfiguracji, wykraczające poza standardową opcje konfiguracyjne dostępne z poziomu narzędzi administracyjnych.
- Instalacja nowych wersji oprogramowania standardowego, poprawek, obejść.
Realizacja prac dodatkowych odbywa się w następującej kolejności:
- Zgłoszenie zapotrzebowania wykonania prac przez Klienta
- Wykonanie wyceny realizacji zgłoszonych prac przez QDP
- Zatwierdzeniu wyceny prac przez Klienta
- Przystąpienie do realizacji prac w uzgodnionym terminie i zgodnie z zatwierdzonym zakresem prac.
- Podpisanie odbioru realizacji dodatkowych prac.