2017-05-24

Firma Quest otrzymała nagrodę Confirmit ACE 2017 (Achievement in Customer Excellence) w kategorii Voice of the Customer. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie pozytywnych opinii klientów dotyczących obsługi i wsparcia, jakie Quest zapewnia firmom i instytucjom na całym świecie.

Quest został laureatem nagrody Confirmit ACE już po raz ósmy! Nagrody Confirmit ACE przyznawane są każdego roku firmom, które osiągają najlepsze wyniki w badaniach zadowolenia klienta oraz wyróżniają się wyjątkowymi osiągnięciami w obszarze zarządzania satysfakcją klientów, pracowników i partnerów. Tegoroczna nagroda to efekt stałego zaangażowania firmy Quest w pozyskiwanie informacji i opinii na temat wsparcia, obsługi klienta i licencjonowania, a także wyróżnienie konsekwentnej realizacji działań mających na celu poprawę obsługi i doświadczeń klienta w oparciu o opinie klientów.

Konkurs ACE organizowany jest już od 12 lat przez Confirmit (www.confirmit.com– wiodącego dostawcę oprogramowania do badania rynku oferowanego w modelu SaaS (Voice of the Customer, Voice of Employee, Market Research). Warunkiem udziału w konkursie Confirmit ACE 2017 było przeprowadzenie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 r. co najmniej jednego badania, które ocenia poziom zadowolenia klientów, pracowników lub partnerów.