2019-05-21

Firma Quest otrzymała nagrodę Confirmit ACE 2019 (Achievement in Customer Excellence) w kategorii Voice of the Customer.

 

 

Quest został laureatem nagrody Confirmit ACE już po raz dziesiąty! Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie pozytywnych ocen i opinii klientów dotyczących obsługi i wsparcia, jakie Quest zapewnia firmom i instytucjom na całym świecie.

Nagroda Confirmit ACE 2019 potwierdza wieloletnie zaangażowanie Quest w kompleksową obsługę klienta na najwyższym poziomie oraz konsekwentne realizowanie działań mających na celu poprawę doświadczeń klienta w obszarach, takich jak wsparcie techniczne, obsługa klienta czy administrowanie licencjami. Jest to możliwe dzięki stałemu pozyskiwaniu informacji i opinii na temat firmy Quest i jej produktów, co pozwala lepiej zrozumieć i szybko reagować na zmieniające się potrzeby klientów.

Nagrody Confirmit ACE (Achievement in Customer Excellence) przyznawane są każdego roku firmom, które osiągają najlepsze wyniki w badaniach zadowolenia klienta oraz wyróżniają się wyjątkowymi osiągnięciami w obszarze zarządzania satysfakcją klientów, pracowników i partnerów. Konkurs organizowany jest już od 2005 r. przez Confirmit (www.confirmit.com) – wiodącego dostawcę oprogramowania do badania rynku oferowanego w modelu SaaS (Voice of the Customer, Voice of Employee, Market Research). Warunkiem udziału w konkursie Confirmit ACE 2019 było przeprowadzenie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2018 r. badań, które oceniają poziom zadowolenia klientów, pracowników lub partnerów.