2018-05-29

Nagrody Confirmit ACE (Achievement in Customer Excellence) przyznawane są każdego roku firmom, które osiągają najlepsze wyniki w badaniach zadowolenia klienta oraz wyróżniają się wyjątkowymi osiągnięciami w zarządzaniu satysfakcją klientów i partnerów. Już po raz dziewiąty laureatem konkursu została firma Quest dzięki pozytywnym ocenom i opiniom klientów dotyczących obsługi i wsparcia, jakie Quest i jej oddziały zapewniają organizacjom na całym świecie. Nagroda potwierdza wieloletnie zaangażowanie Quest w innowacyjne podejście do odbiorców i realizowanie działań mających na celu poprawę obsługi i doświadczeń klienta. Jest to możliwe dzięki stałemu pozyskiwaniu informacji i opinii na temat firmy Quest i jej produktów, co pozwala lepiej zrozumieć i odpowiadać na potrzeby klientów.

Konkurs ACE organizowany jest już od 2005 r. przez Confirmit (www.confirmit.com– wiodącego dostawcę oprogramowania do badania rynku oferowanego w modelu SaaS. Warunkiem udziału w konkursie Confirmit ACE 2018 było m.in. przeprowadzenie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 r. badań, które oceniają poziom zadowolenia klientów, pracowników lub partnerów.