2017-10-16

Firma Nestlé, światowy lider w przemyśle spożywczym i jeden z wieloletnich klientów One Identity, została wyróżniona przez wiodącą w branży firmę analityczną KuppingerCole i otrzymała nagrodę w kategorii „Best Identity and Access Management” („Najlepszy projekt zarządzania tożsamością i dostępem”). Nagrody przyznano podczas tegorocznej, jedenastej edycji konferencji European Identity & Cloud (EIC).

Raz w roku KuppingerCole ocenia i nagradza organizacje, które wyróżniają się wyjątkowymi osiągnięciami w obszarach: Identity & Access Management (zarządzanie tożsamością i dostępem), Governance, Risk Management & Compliance (zarządzanie ryzykiem i compliance), Cloud Security (bezpieczeństwo w chmurze). W 2017 roku zwycięzcą w kategorii „Best Identity and Access Management” została firma Nestlé za wdrożenie rozwiązań One Identity.

One Identity to firma powiązana ze spółką Quest i lider w oferowaniu kompleksowych rozwiązań do zarządzania tożsamością i dostępem (IAM). Nestlé w swojej wieloletniej współpracy z One Identity pokazuje, jak globalna marka i największa firma spożywcza świata może efektywnie i bezpiecznie zarządzać tożsamością i dostępem, zachowując przy tym wydajność i strategiczną przewagę konkurencyjną.

Rozwiązania One Identity wdrożone w Nestlé to m.in.

  • One Identity Manager – jedno z podstawowych narzędzi One Identity, które automatyzuje zarządzanie tożsamością użytkowników i zapewnia pełną kontrolę dostępu.
  • One Identity Password Manager – proste i bezpieczne rozwiązanie, które pozwala użytkownikom końcowym samodzielnie zmieniać zapomniane hasła oraz odblokowywać własne konta.
  • One Identity Privileged Password Manager – rozwiązanie do kontroli uprzywilejowanych użytkowników i zarządzania ich hasłami.

Nestlé wykorzystuje oprogramowanie One Identity, aby sprostać wymaganiom w obszarze ochrony kluczowych zasobów firmy przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej produktywności i efektywności. Rozwiązania One Identity pomagają nie tylko w spełnieniu wymagań w zakresie zgodności z przepisami i wewnętrznymi regulacjami, ale także pozwalają zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i utrzymać silną pozycję marki Nestlé na rynku.